۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۳
کد خبر: ۶۰۵۸۴۱
نماینده مجلس:

بنزین گران نمی‌شود | مجلس به افزایش و سهمیه بندی بنزین رای نداد

بنزین گران نمی‌شود | مجلس به افزایش و سهمیه بندی بنزین رای نداد
نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس با گران شدن بنزین و سهمیه بندی آن مخالفت کرد و صلاح را ندید که در چنین وضعیت اقتصادی بنزین نیز گران شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام سید محمدباقر عبادی، نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای موضوع سهمیه بندی، افزایش و دو نرخی شدن بنزین در مجلس جلسه مشورتی گذاشته شد.

وی گفت: سهمیه بندی، دو نرخی شدن و افزایش قیمت بنزین در مجلس به رای گذاشته شد که هیچکدام از این موضوعات در مجلس رای نیاورد.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی افزود: مجلس با گران شدن بنزین و سهمیه بندی آن مخالفت کرد و صلاح را ندید که در چنین وضعیت اقتصادی بنزین نیز گران شود.

حجت الاسلام عبادی تصریح کرد: همچنین موضوع تک نرخی شدن و افزایش 500 تومانی بنزین نیز به رای گذاشته شد که رای نیاورد.

وی ادامه داد: مجلس به داشتن کارت سوخت بدون اینکه سهمیه بندی صورت گیرد رای داد و داشتن سوخت کارت از این پس لازم است و مردم دوباره باید ثبت نام کنند.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: کارت سوخت می‌تواند در جلوگیری از قاچاق سوخت کمک کند و وزارت نفت نباید به صرف اینکه دولت قبلی کارت را گذاشته از ابتدا کارت‌های سوخت را برمی‌داشت.

حجت الاسلام عبادی از افزوده شدن 7 میلیارد تومان به بودجه دانشگاه بیرجند خبر داد و اظهار کرد: برگزاری کنکور در مناطق سیل زده کشور نیز در کمیسیون آموزش بررسی شد اما در نهایت تصمیم گیری در مورد کنکور به شورای عالی انقلاب فرهنگی سپرده شد./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات